Uppdatering

Nu har jag varit lite frånvarande i några dagar kära läsare. Jag och Johanna har varit i Helsingborg och jobbat på Bob Dylan. Ganska så lugnt och behagligt gig, följt av hotell och hotellfrukost :) direkt vidare till Dylan Göteborg vilket var snäppet regnigare tyvärr. Långa dagar! Nu har vi landat våra rumpor på Lyrön med svärföräldrarna. Här är lugnet. Barnen leker och lever rövare och vi försöker slappna av. 

Jag måste säga att jag är så stolt över mig själv! Efter ett gympass med Linnea imorse så tog jag med träningskläderna hit ut och gav mig ut på första springturen på säkert 10år. Mina knän kan inte springa har jag alltid sagt, men nu försökte jag ändå. 6,5km utan att stanna i väldiga uppförsbackar tog mig runt hela ön. 35-40 minuter senare var jag heeeelt slut. Höfter och ben värker men det var det värt!! Därav blev det ett kvällsdopp med barnen. Theo är helt galen och slänger sig framåt för att dyka och flyta. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0