Kvällsrunda

Klockan är midnatt. Jag ligger på soffan nyduschad och Sebastian steker pannkakor. Det har varit stort kalas för Bengt som fyllde 90 idag så det blev typ frukost lunch och middag på kalaset (hanns inte med att äta innan och efter). Inte för att det var fel, den bestod i skaldjursbuffe med massa färskt bröd och goda saker, följt av tårtor bullar och kakor. Jag gjorde bra val, men det kändes ändå bra att ta en springtur nu på kvällen. 7km blev de, även om de gick långsamt. Jag hade knappt flås, men min höft gör så sjukt ont när jag sätter ner högerfoten så jag tog de lite försiktigt. 

Iallafall, grattis Bengt! Du är en helt fantastisk person som jag ser upp till och på något sätt har du lyckats forma mig och mina värderingar i livet, trots att jag bara haft äran att känna dig i 6år. Ser fram emot att fira din 100års dag med en lika fantastisk buffé! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0