Kvalitetstid

Idag har varit en sån där dag utan några planer med barnen. Bara ta det som det kommer och försöka underhålla bäst det går. Vi hade ingen bil, så vi fick vara hemma i hettan. Fram med badbaljan på gräsmattan och springa nakna. Under tiden fick jag ringt några samtal (omboka Bvc & tandläkare, avboka och boka annat hotell rum innan bröllopet med mera) och även betalat lite räkningar och sånt kul. 

Aaanyhow, eftermiddagen och kvällen fick jag själv med min mami. Vi gick på stan och uträttade ärenden och letade klänning till henne. Hon köpte två stycken som hon från början inte ens ville prova. Tur jag kan övertala, för fina var dom!! Sen blev det ett glas vin på en uteservering och middag på restaurang med ytterligare vin. Mysigt, trevligt och behövligt!! Borde göras oftare kära mor ❤ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0