Bröllopsfix

Status på bröllopsplanering är just nu helt okej. Självklart är jag otroligt stressad men jag försöker att inte förstöra semestern för de. Alla programmen till kyrkan är vikta, nu ska de limmas och några detaljer till "bara". Jag har pratat igenom dagen med filmteamet igen, fotografen är snart också helt redo. Vi ändrade om hela bordsplaceringen nu ikväll så nu är vi mer nöjda och det blir mer uppmixat bland de olika klickarna. Vi har skapat en total tidsplan för allt som ska hända. Jag var inte och pratade med personalen på Systembolaget idag för att diskutera brudskål och bubbel så även det känns okej. Kvar är en del dekoration som ska inhandlas och lite smycken o skor o så. Lääängtar!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0