Theodor 1 år

Älskade lilla plutt! Sån liten kämpe. Magsjuka på sin första födelsedag. Så hemskt, han fattade ingenting när första kaskaden kom. Han har kräkts på riktigt innan. Jag och Sebastian mår bättre men även lova har kräkts idag. Stackars små. 

Iallafall.. För ett år sen låg vi på BB och tittade på en alldeles färsk liten bebis. Bråttom ut, så jag knappt hann få av mig kläderna. Du har lite fortsatt i den andan måste jag säga. Full fart framåt! Krypa vid 6 månader och gå vid 8 månader. Inte en lugn stund för någon i din närhet. En allvarsam liten kille som inte bjuder på skratt i första taget. Men så kärleksfull. Så goa kramar och pussar du ger varje dag. Ibland vill jag bara äta upp dig. Jag är så tacksam att jag har dig och lova i mitt liv. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0