Oroliga barn

Det har varit dåligt med egentid det senaste. På kvällarna har barnen sovit oroligt och T har varit vaken ofta tills vi lagt oss. Igår försökte vi fixa lite plock-mat-mys men lilla T tyckte de lät väldans trevligt och gjorde oss sällskap. Försökte ikväll igen och vi fick iallafall äta våra chèvretoastar och baconlindade sparrisar innan lova ramlade ur sängen och behövde sövas om. Vi har mycket att prata om och bestämma, men tiden tycks inte riktigt finnas där.

Sebastian var på brunch med sina systrar idag och jag och barnen fick hålla tillgodo själva på lek och buslandet. Som plåster på såren och som förlåt-att-jag-lämnade-dig-med-barnen-och-tog-med-vår-enda-bilnyckel-och-dessutom-innehållandes-barnvagnen-present så fick jag min efterlängtade fina orkidékruka som jag suktat efter!! Vips så var han förlåten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0