Myskväll

Göbben har jobbat på bra och fixat här hemma idag. Det firades med gott vin och piknik på mattan framför ett avsnitt Shameless. Det börjar bli lite av en helgtradition! Även katterna uppskattar det, och det är sällan man får vara ifred. 





Jag är så otroligt stolt över min lilla tjej idag. Hon skulle ju absolut ha pyjamas, pälsjacka, mössa OCH pannband på sig till Ica. Som pricken över i så skulle hon även ha sina glasögon som "mommo köpit". Många tittade och fnissade (även jag kunde inte hålla mig). Hon var ju så söt. Hon såg att folk tittade och blev först lite blyg, men sen brydde hon sig inte och hon behöll glasögonen på sig. Hoppas att hon alltid kan vara så stark och gå sin egen väg 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0