Mätt och belåten

Imorse hämtade vi mormor och morfar på flygplatsen efter tre veckor i Vietnam och Filippinerna. Även denna gång blev Lova märkbart tagen och det märktes verkligen hur hon saknat dom. Kramkalas med en och annan tår!





Vi blev inbjudna till otroligt god middag och nu är jag så mätt så jag håller på att spricka. Väldigt trevligt och barnen var i högform. Fick se väldigt läskande bilder från resan och fy så sugen man blir!! 

Imorgon ska jag ha min första fotografering med helt utomstående och bokade även in en person nästa vecka! Spännande :) 

I fredags tog Sebastian officiellt examen från sin utbildning. Helt underbart att ha det bakom sig, även om han haft jobb sedan september. Det firades med picnik i vardagsrummet med massa goa ostar, kex, oliver och skink-chips. Det gröna i glasen är min favoritdrink grasshopper :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0