Inskolning

Min lilla man har börjat på dagis. Hur sjukt är inte det. Han är iofs inte så liten, bara lite mindre än 2åringarna, men tyngre än de flesta. Nu är det andra dagen och jag sitter i personalrummet och försöker få tiden att gå. Han är jätte duktig på morgon och förmiddag och leker och röjer runt med de andra. Inte särskilt mammig trots att jag är här. Lova däremot är mammig och vill gärna vara med mig. 

Sovandet är den största svårigheten. Han är ju absolut inte van att somna på madrass med andra barn, utan mamma, utan napp och utan bröst. Både igår och idag har jag iallafall lyckats vagga honom till sömns, med lite protester. Hoppas att han vänjer sig tillslut! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0