Träningsvärken från helvetet

Mörbultad som aldrig förr. Herregud det var många år sedan jag hade sån här träningsvärk. Jag höll på att inte få av mig kläderna för ja kan inte lyfta armarna över huvudet. Men så gott att veta att det tar där det ska! Två dagar på gymmet och det känns så rätt. Jag hatar egentligen gym och speciellt hälsans hus, eftersom jag fick spendera så mycket motvillig tid där med sjukgymnastik under min uppväxt. Men det känns annorlunda. Det är uppbyggt lite annorlunda än förr och stämningen är bra. Nu ska denna kroppen vila och sova ordentligt gott. Har inte bestämt om jag ska åka iväg en sväng tidigt imon också.. Ifall kroppen pallar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0