Träna

Nu har jag bestämt mig för att komma i form. På riktigt. Visst jag har gått ner från 70kg till 59, men det betyder inte att kroppen är fin för det. Efter två täta graviditeter så finns det hud så det räcker och blir över. Och träna, det har jag inte gjort sen jag var 17, så musklerna är väl lika med noll. Signade gymkort förra veckan och har hittills tränat 5ggr. Jag hade vilodag idag för att jag verkligen behövde plugga efter alla sjukdagar, men jag körde ändå ett kortare pass hemma. Jag har tagit före-bilder för att se om kroppen ändrar form när musklerna infinner sig, även om vågen kanske inte går ner så många kilon till. Ska bli spännande, eftersom jag redan hittar muskler jag inte visste fanns :) lovar att dela med mig av framstegen (och eventuella baksteg) hur hemska bilderna än är! Jag har hittat rutin och övningar som verkligen mördar rumpa och mage, så nu kör jag så de ryker!

Tränar jag själv så använder jag mina Bluetooth-hörlurar utan sladd och lägger telefon/iPad i ett hörn med rullande spellista = perfekt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0