Theodor 1års-koll

Lilleman spatserade in på Bvc, glad som en lärka med stort bandage. Allt var bra och vi har en välutvecklad liten (?) son. 13,5kg och hela 82cm lång!! Det är en lååång kille. Lova var 12,7kg och 78cm vid 1år. Han fick de dära hemska vaccinationssprutorna och blev lite ledsen i några sekunder. Usch för sprutor! Lite feber och gnäll nu på kvällen men äntligen sover han. 

Jag fick mig en släng av "magsjuka" igår, vilket visade sig vara falskt alarm tillslut. Gick och la mig med barnen kl 19, galet illamående. Vaknade utsvulten men inte sjuk. Ska bli spännande att väga och mäta mig imorgon och se om gymmet givit resultat. Var där idag när SEB kommit hem! Delar väl med mig av resultaten, även om de går långsamt framåt. Det är för mig peppande att skriva här och blotta mig själv, jag tillåter liksom inte mig själv att falla i dåliga vanor igen. Så bare with me, och hoppas ni inte tar illa upp när jag lägger upp bilder, vikt och mått!
Hörs imon! Puss 

Hittade en ung svärmor på kort också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0