Skön känsla

Alltså denna magsjuka var den värsta jag varit med om. Vi blev dåliga i måndags, och först idag lördag kan vi börja äta lite lite mat. Konstant illamående, kräkningar och försvunnen aptit. Stackars barn som inte fattar nånting. Inatt var Lova sååå duktig. Hon vaknade och sa själv pappa jag måste kräkas, gick in till toan och lutade sig över. Så duktig! Häromkvällen sov hon oroligt och Sebastian gick upp till henne. Då la hon sig på sin matta på golvet och sa "pappa jag vill sova här, vill inte kräkas i sängen mer". 

I all denna sjukdom så har jag haft smått panik. Jag har missat de två första veckorna av skolan. Extern redovisning är ju något av det tråkigaste som finns, och då blir de ju också svårare att lära. Tacka Gud att jag läste denna skiten på gymnasiet. Jag har spenderat heeela lördag kväll till kl 02 och jobbat både ikapp och förbi. Det är en sån lättnad att kunna slappna av igen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0