Resultat

Tog måtten imorse och blev glatt överraskad! 
              V1,       V2
Vikt:     59.1.     58.1.  = minus 1kg
Mage:   85.        82.    = minus 3cm
Lår:       54.        52.    = minus 2cm

Övriga resultat var samma som veckan innan. Jag är jättenöjd! Målet är ner till 55kg till sommaren, vilket betyder att ca 0,7kg viktnedgång i månaden räcker. Kroppen kickstartar nog nu, och jag är beredd på att kommande veckor kommer att gå långsammare. Vecka 4 ska jag ta bilder och se om rumpan lyckats flytta sig uppåt och magen inåt, spännande! Vågen och måtten är ju inte helt tillförlitliga, då jag främst är ute efter en starkare och muskulösare kropp. Nu ska jag äta en delikat portion kvarg, vaniljdroppar, skivad banan och kokos. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0