Bankmöte & lunchdejt

Imorgon får jag se till att plugga effektivt för halva dagen kommer gå åt till att åka in till stan och träffa den kära bankkvinnan. Sebastian ska också följa med så vi tänkte faktiskt passa på att luncha lite på tu man hand :) det händer ju inte var dag precis! Får man önska en fin vårdag också när jag ändå håller på? 

En trevlig händelse idag: familjen som jag fotade förra veckan betalade mig dubbelt eftersom dom var nöjda och tyckte att jag lagt mycket tid på dom. Folk kan verkligen vara goda i hjärtat och det värmer! 




Imorse fick jag väcka mina små frön kl 08. Båda var griniga och ville fortsätta sova. Varför händer inte detta på helgerna när vi vill ha sovmorgon? Var så i chock att jag skulle fota lova i mörkret. När jag tittade på bilden insåg jag att hon varit uppe och tagit av sig blöjan någon gång under natt/morgonen. "Jag tog av den mamma, den var kissig". 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0