Upp med tupp

Känner mig lite lagom groggy när klockan ringde 4.30. Idag måste jag ta bussen till jobbet vilket tar nästan en timma med byten. Bilen ska äntligen få vinterdäck och jag ska ta ett glas vin med Louise efter jobbet :) 

Hade en sån där jobbig känsla i magen när jag gick hemifrån. Barnen ska åka med sin mormor och morfar till Åmål hela helgen så jag får inte träffa dom förrän på söndag en kort stund innan dom ska sova. Sen jobbar jag kväll på måndag och missar även den dagen. På tisdag ska det mysas vill jag lova!! Jag brukar inte tycka att det är jobbigt, mer än saknaden, men kanske blir det annorlunda just för att vi inte jobbar hela tiden när dom är borta. Nu kommer bussen. Trevlig fredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0