Rutin

Här hemma äts det samma mat varje dag. Vi tränar så mycket vi bara hinner, både jag och Sebastian. Jag kan härmed lova att visa före och efterbilder även på Sebastian. Målet är Thailand, så bilderna kommer på nyår! Han vägde sig idag, och det visade på lite under 90kg, vilket är hur bra som helst eftersom han vägde 98 förra julen!!! Han har nu inlett en diet bestående av typ endast bönor och protein, enstaka gröna grönsaker. Jag själv äter en stor sallad varje kväll med massa gott i. (Russin, Sharon, valnötter, tranbär m.m) Till det äter jag fisk eller kyckling, ägg, lättkeso och fettsnål grekisk joghurt (2% istället för 10%). Det är såå gott och jag längtar till middag varje kväll! 
Här kommer en bild på lite överkropp-progress. Som jag skrivit innan så tränar jag inte så mycket överkropp, men nu när jag använder skivstång en del så kommer musklerna automatiskt :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0