Packa och hejdå

Vart tog denna helgen vägen? Vips så var det måndag imorgon och bara några dagar kvar till avfärd. Idag har jag stressat som en yr höna. Sebastian har varit på tippen och rensat garaget så bilen får stå under tak när vi är borta. Jag städade samtidigt bort julen och julgranen, och håll i hatten - packade allas kläder inför resan!! Två väskor är nu fulla och jag hoppas verkligen vi klarar oss på det. Kvällen spenderades hos mamma o pappa med Sofie o Pontus. Avskedsmiddag för Sofie, en sån där middag man kanske helst inte äter precis innan man ska klämma sig i en bikini. Men gooott va de!! Måndag tisdag ska jag försöka plugga för min tenta som lämpligt nog blir första dagarna i Thailand. 

Måste bara säga att jag tänker på alla som var med i tsunamin för 10 år sedan. Jag har bokstavligt talat gråtit floder i dagarna, till alla berättelser om vågen. Vi var i khao lak innan det var helt återbyggt igen och fick se det overkliga med egna ögon. Jag vet inte om jag blivit mer känslig som mamma, men jag har verkligen gråtit floder och hulkat när jag läst allas historier. Så fruktansvärt det måste varit!! Ta vara på er och era nära ❤ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0