Helgen sammanfattat

Denna helg har varit en ovanlig för oss. Barnen var i Åmål med sin mormor och morfar och vi fick vara oss själva för en stund. Jag (vi) saknade barnen hela tiden och det var verkligen tomt hemma. Men jag ska inte ljuga, det var otroligt skönt att bara få tänka på sig själv. Vi spenderade hela helgen tillsammans bara jag och Sebastian. När jag jobbat färdigt vid 12 på lördagen så åkte jag hem till dukat bord. God lunch och världens finaste gåva. Ett häfte med scrap-book papper som han knåpat ihop. Bilder, texter och betydelsefulla ord. Tårarna sprutade kan jag säga.. Sen har vi gymmat ihop, ätit på restaurang och varit på bio. Maten var för övrigt bland det bästa vi ätit ute. Paella! Vi skickade skålarna! 

Idag hade vi välförtjänt sovmorgon och fixade en rejäl adventsfrukost. Apelsinklyftor, proteinbröd med julskinka, ägg, joghurt med egengjord müsli nötter färska hallon och kakao-nibs. Avrundat med hasselnötskaffe. Vi hann också med en runda på Frölunda torg där vi fick en hel del uträttat inför jul. Även en fika med Louise & Roger. Väldigt mysigt!! 

Sen kom äntligen våra små troll hem och oj vad vi har kramats ikväll!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0