Goda kakor

Två dagar i rad har jag experimenterat lite med recept på havrekakor och nu börjar dom bli riktigt goda. Är ute efter knapriga kakor och igår blev dom riktigt bra! 
1 mosad stor banan eller 1,5 små
1/2-1dl hackade hasselnötter
1/2 dl mandelmjöl 
1/2 dl russin 
5 hackade stora dadlar 
Lite sötning stevia/kokossocker om man vill ha dem sötare 
Kakao efter smak - hade nog iaf 3msk i
Fyll på med havregryn tills smeten inte är kladdig. Ska vara fastare än chokladboll-smet. Forma till kakor och in i ugn på 175c. Baka tills de får knaprig yta och inte mjuka (20-30min kanske)



Kommentarer
Postat av: Hannah S.

Gott!

2014-12-11 @ 08:29:08
URL: http://hannahsj.blogg.se/
Postat av: Emilie

Hej!

Jag heter Emilie och jag läste din blogg och jag tycker verkligen om dina recept! Jag jobbar för en sajt som heter Hittarecept.se och det vore väldigt roligt om du ville lägga till din blogg hos oss!

www.hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från matbloggare. Vi har redan över 3000 aktiva bloggar och om du väljer att lägga till din blogg hos oss kommer du att dra nytta av den trafik vi kommer att skicka till dig.

Lägg till din widget och hamna på matbloggstoppen!

För att lägga till din blogg klickar du på http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Om du har några frågor, maila mig gärna på [email protected].

Med vänlig hälsning,
Emilie
Hittarecept.se

2014-12-11 @ 11:39:16
URL: http://www.hittarecept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0