Faran med svensk sjukvård

Något är inte helt rätt i kroppen. Jag är pigg och har energi men jag känner min kropp och vet när nåt är fel. Har fått olika smärtor på olika ställen senaste veckan. Magen, bäckenet, ryggen, en knöl på foten. Idag har jag från ingenstans fått en blödning i knäskålen. Jag får ibland inflammationer i muskelfästet i knäskålen när jag anstränger mig för mycket på gym eller jobb, men detta är helt annorlunda. Det liknar blödningarna och smärtorna jag haft direkt efter operationerna och även den gången de tömde knät på nästan en deciliter blod. Jag oroar mig sällan och jag tar ofta lätt på mina smärtor eftersom jag lärt mig leva med dom. Men nu är jag lite orolig eftersom vi ska vara i Thailand i 3 veckor. Iallafall, min poäng är: har jag sökt vård? NEJ. Jag vet att dom inte kommer göra ett dugg åt det förrän jag har mer specifika problem. Skulle bara bli runtskickad utan resultat. Svensk sjukvård är så lam och passiv att man slutat lita på den. Det är farligt om något!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0