Älskade therrorist

Sebastian är på 30års kalas så jag och barnen är själva. Jag såg fram mot att bara mysa och ta de lite lugnt, kanske spela nåt av deras nya spel tillsammans. Oj så fel.. Krig i badkaret, arg mamma och ännu argare dotter. Tidig säng fick det bli, men inte ville dom sova. T skriker efter sin pappa. Efter nästan 2h gav jag upp och tog med ongen ner. Han pusslade och jag åt kvällsmat till en film som jag aldrig såg färdigt. Lova vaknade självklart också och kom nedtrampande. Vi myste nån timma till sen fick det bli sängen för oss alla. T är för underbar, vägrar sova innan han fått nattipuss av lova. 

Just det, jag fick äntligen träffa Bahar en stund idag!! Hemskt egentligen att man ska behöva försöka komma ikapp i varandras liv på några timmar, när man förut sågs var och varannan dag :( jag hoppas på en trip till London för att hälsa på framöver!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0