Resultat

Här kommer resultatet. 26 dagar av slutspurt. Låg kalori, styrka och löpning. Bilden visar inte så mycket ur den vinkeln, ser nog mer från sidan men glömde ta sån förebild. Bild 1=59.0kg bild två = 57.1 vilket är 1.9kg på 26 dagar. 



Här är min resa totalt. Målet var bröllopet och imorgon är det här!!! Första bilden är två månader efter förlossning, alltså mars 13' och 71kg tung. Andra bilden är mars 14' alltså ett år efter. Vikten är då ca 60kg. Jag tappade 10kg på bara äta rätt, ingen träning. Sista bilden är nu i augusti, 5 månader senare. Gym och styrketräning har givit mig en starkare kropp på bara 5 månader. Sista bilden är alltså ca 57kg så det skiljer bara knappa 3kg, men kroppen har verkligen möblerat om! (Dåliga proportioner på bilden men ni fattar förändringen ändå)

Och här är rumpan, innan jag började på gym och efter. Efterbilden är tagen i juni så det är alltså 3-4 månader på gym. 


Tack alla ni som följt min resa! Den är inte slut än, men nu ligger fokus på morgondagen och BRÖLLOP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0