Nya tag

Första dagen med rutin!! Lämna barnen 9, gymmet 9.15. Såå skönt! Jag har nu påbörjat min periodiska fasta som jag gjorde i våras. Äter mellan 12-19 på dagarna, resten fastar jag. Det blir samma "lunch" varje dag vid 12, sen mat vid 15 och 18. Kaffe därimellan. Lunchen är såå god och består av Lindahls sockerfria kvarg med cacao-nibs (rostade kakaobönor), upptinade jordgubbar, chiafrön och osockrad granola.

Härligt att träffa pensionärerna på gymmet igen. När barnen kom på tal så utbrast han: men herregud jag va säker på att du va 16-17år! Så härligt glad jag blev över en sån kommentar, men det fick mig också att inse hur gammal jag blivit :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0