Min stora tjej

Älskade lilla Lova redan 3 år. Tänk vid denna tiden för tre år sedan hade jag varit mamma i en hel timma. 22.25 kom du ut, alldeles vit av fett. Så lycklig och jag är fortfarande lika tacksam att ha dig i mitt liv. Envis, stark och kunskapstörstande. Duktig på alla sätt och vis och jag kan inte sluta att förundras över hur klok och snabbtänkt du är. Det går inte att förklara men du fattar sånt som en treåring inte borde. Inser sambanden mellan olika saker och drar egna slutsatser. Du kan Lova-bokstaven och sa häromdagen att "mamma om man vänder lite på lova-bokstaven så blir de den där andra bokstaven i mitt namn (V)". Höger och vänster har du kunnat sen tidigt i våras och räkna till 17 på svenska och 15 på engelska är rena barnleken. Nog med skryt, jag vill mest bara säga att du är en helt otrolig liten person och det ska bli så spännande att se dig växa upp. Älskade barn!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0