Hemfärd

Nu har vi lämnat stugan och närmar oss sakteliga Göteborg. Barnen har sovit hela resan och vi har fått tid att prata igenom detaljerna och vad som är kvar. 

Barnen har njutit otroligt i stugan, inte bara för att stugan är underbar utan snarare på grund av den odelade och enorma uppmärksamhet dom fått av Thomas och Maria (min "moster och morbror"), och självklart av mormor och morfar. Vi har inte funnits på kartan förutom vid läggdags, känns lite som att dom passat på att totalt ignorera oss :) är oavsett väldigt tacksam för tålamodet som har funnits när barnen varit jobbiga!!! 



Och just de ja, jag sprang EN MIL idag!!!! Utan att stanna!!! Envisheten visar sig från sin bättre sida :) Visserligen hade jag tränat högintensivt på förmiddagen och var redan trött i benen så det gick långsamt, men jag klarade det!!! Så stolt och sååå utpumpad i hela kroppen. Det var sista löpträningen innan bröllopet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0