Fix och trix

Bröllopet närmar sig med stormsteg. 4 dagar kvar att fixa och få allt klart. Idag tog vi en "tidig kväll" och satt bara uppe till midnatt. Jag har lite magont över vädret. Hoppas verkligen vädergudarna vill oss väl. Imorgon ska jag in till stan och fixa lite småsaker. Barnen måste ha fina skor, jag måste ha smycken och andra små saker. Sen blir det planeringskväll med bröllopsföljet vilket ska bli väldans trevligt. Tacos och vänner är väl aldrig fel! 

På fredag ska jag fota mig och se om det hänt något under min slutspurt. Tog ju en bild och gjorde nystart 12e juli, så det blir spännande att se om det kan visa sig något på så kort tid. Jag springer, gymmar eller intervalltränar minst 4 dagar i veckan, och har legat på lågt kaloriintag sista tiden. Efter bröllopet blir det andra bullar. Unna mig att äta precis som jag vill! Bilden på fredag blir ju lite resultatet av allt jag gjort, målet var ju att komma i form till bröllopet och känna mig bekväm i min kropp trots två barn på kort tid! 

Måste också bara säga att det är otroligt roligt att så många följer min lilla blogg! Det känns otroligt peppande! Tack ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0