Utslag och sår

Lilleman lilleman. Han kan aldrig hålla sig hel. Varje dag är det nåt. Näsan skrapas upp, bula i pannan, skavsår, rivsår med mera med mera. Dessa sår tycks aldrig läka. Inte konstigt, en tripp till farbror doktorn visade att han har stafylokocker och därför läker det inte. Plupp fick antibiotika, men jag är lite kluven. Han har kräkts av den två gånger nu. Får se hur han reagerar imorgon, annars kanske jag får ringa och be om annan medicin. 

Idag har vi fixat och mailat om menyn till bröllopet. Vi vill ändra lite i rätterna och byta lite tillbehör till både förrätt och varmrätt, så nu inväntar vi svar. Vi har också börjat räkna på mängd dryck/alkohol som behöver inhandlas. Jag och mannen åker till Danmark och shoppar loss den 23e :)

Jag har lagt om min träning lite. Senaste 2 månaderna har jag gjort ca 4 pass á 1,5h i veckan på gymmet. Det sista nu har jag dragit ner till 2ggr/v, och istället träna hemma högintensiva pass och kettlebells varje dag. Ska bli intressant och se om det gör någon skillnad! Största skillnaden hittills är väl grym träningsvärk i rumpa och ben var och varannan dag. 

Imorgon ska vi promenera med barnen till affären och en sväng till lekplatsen på förmiddagen. Förhoppningsvis är det fint väder! Sen blir de nog mest fixande här hemma. Väggar i theos rum är long overdue!

Nä nu slocknar jag! Natti natt 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0