Depp-paus

Inte kan man alltid vara på topp och på bra humör. Mycket som tar emot nu och jag är mest sur och nere hela tiden. Men.. Till lite trevligare saker. Måste bara berätta att min älskade stora dotter inte har haft blöja på fyra hela dagar!!! (Förutom på natten förstås) är så stolt över henne!! Hon var egentligen helt pott-tränad i somras, men så blev hon magsjuk en längre period och då blev det tillbaka till blöjan. Mitt dilemma är nu: jag är galet stolt och glad att hon lärt sig, även hon själv är stolt. Men jag har ju sån toalett-fobi och kan inte låta bli att rysa vid tanken att hon klättrar upp på toan på dagis (Vem vet vart hon sätter händerna och vem ser till att hon tvättar dom ordentligt), och när vi är ute i affärer måste hon gå på publika toaletter. Nudda vid publika toaletter. Rysningar!! Äsch sån är jag, jag måste jobba på detta känner jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0