Bebismage

Idag har jag äntligen fått tid att träffa Louise och magen. De va längesen nu och vi har sagt i 8-10 veckor att vi måste fota bebismagen. Snart är det dags men vi hann :) 





Lova har sovit genom hela nätterna ett tag nu. Innan har hon vaknat till lite oroligt, men inte längre. Nu kommer hon in till oss runt 7-8 på morgonen. Häromdagen hade jag tydligen fräst lite nyvaket åt henne att om hon ska komma in så får hon lära sig att ta med nappen för den orkar inte mamma hämta varje gång. Imorse smög hon in och petade på mig "mamma jag tog med min napp och en nalle till mig och en till Theo, jag glömde inte". Sötnos va dåligt samvete jag fick att jag fräst på henne. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0