Ordning och reda

Jag måste börja röra på mig mer. Känner verkligen skillnad på kroppen när jag inte promenerat på en vecka! Mina knän klarar inte precis att jogga, så powerwalk är mitt enda alternativ nu när tiden inte finns att gymma. Det är svårt efter en tuff natt med lite sömn, att hitta motivationen att promenera under Theodors sovtid istället för att faktiskt sova med honom! Jag har beställt ordentliga hörlurar med Bluetooth så att jag inte behöver sladd när ja lyssnar på musik. Mobilen kan ligga i väskan eller fickan, så enkelt och bra :)

Idag bakade jag raw-brownie kärleksmums-style. Riktigt goda och chokladiga måste jag säga. Perfekt att ha i frysen när suget knackar på. Jag har fortfarande en del dadlar kvar som måste användas, så de blir nog till att baka mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0