Hem & villa & kärlek

Idag har mamman fått egentid! Vad är väl bättre än att spendera fyra timmar med en älskad och saknad vän, på hem och villa mässan dessutom. Så mycket gott att smaka på och så mycket att prata om! Bäst idag, förutom sällskapet, var helt klart mochi balls. Jag har inte ätit det sen jag bodde i USA och herregud smaskigt det är! Glass iklädd en sorts deg. Gotti! Annars fyndade vi även galet goda parmesan-chips.

Kvällen bjöd på middag hos mor och far med moster och pontus och båda barnen höll låda fram till midnatt. Jag fattar inte att dom orkar som små liven! Lova är som goast när det är sent men hon ändå är pigg. Springer runt som en galning och bäddar och matar dockor och domderar med alla. Helt plötsligt kommer hon inspringandes och säger "hej jag heter Lova" från ingenstans. Knasbollen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0