Äntligen lugn och ro..

Tentorna är avklarade. 3h hjärntömning är över. Måste säga att det är galen svårighetsgrad på detta. Hemtentan är knappt så jurister själva skulle klara och dessa två tentor jag gjort idag kräver tydligen att man kan alla lagar och paragrafer i huvudet för att hinna med på den korta tiden. Skulle vara intressant att se en jurist ta sig an de och se hur svårt de tycker att det är. Men men bara att hoppas på det bästa!

Imorgon bär det av till Åmål med mina kära barn. Sebastian blir hemma återigen pga av jobb och skola. Jag känner huvudvärken komma smygande och även lova har varit lite hängig idag. Hoppas inte det är nåt som vill bryta ut.

Lova är så rolig, idag har hon packat sin lilla resväska med leksaker att ta med till mormor Gun. Samtidigt pratade hon för sig själv och sjöng några sånger. Mitt i allt så säger hon "hej va heter du, jag heter lova och mormor heter Pala" hahah så gullig. Vi hade iofs pratat om att mormor heter Paula men de kom verkligen från ingenstans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0