Uppdatering

Ledsen att jag är så dålig på att skriva här de senaste. Det skall bli ändring. Men det är mycket nu. Sebastian är borta mycket i det nya jobbet, och han har fortfarande det gamla kvar. =idag jobbar han från 07 till typ 02 inatt. Han är dötrött hela tiden och jag är helt slut av att ha de små monsterna helt själv. Tur att mormor finns så nära och kan rycka in ibland.

Här hemma dök inte snickarna upp idag så det är fortfarande fogning och möbelmontering kvar i badrummet. Nya badrumsspegeln är måttbeställd idag. Samtidigt försöker vi riva ur theos rum så fort vi hinner. En vägg nere, one to go. Va på den lite med kofoten förut, men T var alldeles för nyfiken så jag fick sluta. Jag är så trött på allt kaos nu och min hjärna behöver ordning och reda. Hallen är ett bombnedslag av verktyg och kakel.

I våran ensamhet idag så bakade vi lussekatter. Lova penslade och pillade i alla russin helt själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0