Seghet och skrik

Dagen har varit något långsam. Jag var hemma hela förmiddagen och väntade på snickarna, som tillslut dök upp runt 13-tiden. Det är nu fogat i badrummet :)

Hämtade lova från dagis, numera går hon 9-14 tis-tors varje vecka. Hon skrek och blev buren därifrån. Vi lekte en stund med kusiner och vänner, men det blev bara skrik av det också. Väl hemma igen kom äntligen seppi på besök. Henne har vi saknat <3 men dock ännu mer skrik på lova så det fick bli tidig säng. En sån dag helt enkelt.

Jag har hunnit virka lite i min tristess, och nu ser man lite hur mönstret blir. Jag måste säga att jag gillar ränderna istället för de vanliga mormorsrutorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0