Zzzzz

Två timmar fick jag sova inatt. Underbart! 04.30-06.30 skönhetssömn. När det var dags för hennes middagslur och hon bestämmer sig för att sova 20minuter istället för de vanliga två timmarna så bröt jag ihop. Jag ville bara skrika och gråta och ge upp. Tur att världens bästa gudmor var här och tog hand om henne (och mig). Lite persiskt bröd och en chokladboll senare fick vi upp tempot. Resultatet blev såå bra! Föreställ er gardiner, två fina soffor och massa gröna växter. Det kliar i fingrarna att börja inreda :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fint det blev! Duktig du är:))

2013-01-24 @ 23:18:54
Postat av: Petra

Så fin tapet! Kul att se framstegen kan jag tänka mig!

2013-01-27 @ 21:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0