Utmattad mamma

Usch för en gång skull erkänner jag att jag kanske borde vila lite mer. Ligger i sängen och mår illa och har allmänt ont i kroppen. Huvudet bultar. En intensiv dag med dotter som vaknade kl 06. Iväg med gudmor till tapetaffären och bauhaus. Tapeterna blev beställda och en hel del bra att ha saker inhandlades. Bla två taklampor till köket och en Ryobi planslip. När lova sedan sov så spacklade jag och slipade alla väggar. Nu på kvällen har jag målat en första omgång på taket och börjat lite smått med de svarta fönstren. Puuuh säger jag bara. Imorgon får bli en lite lugnare dag!


Kommentarer
Postat av: Louise E

Men snälla Sara ta det lite lugnt nu. Snart är det full rulle igen:) puss

2013-01-15 @ 13:51:28
Postat av: Sara

Ja lovar att vila så fort jag är färdig Louise ;) det är ju så svårt när det kliar i fingrarna att bli klar med allt!

2013-01-15 @ 23:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0