Tisdag

10 dagar kvar! Jag måste erkänna att jag är lite nervös inför morgondagens mvc besök. Min vanliga bm har varit ledig och sjuk ett tag, så med dom ojämna resultat som varit de senaste veckorna känns det bra att ha henne tillbaka. Tror även Sebastian är nervös, då han absolut vill med imorgon. Bahar kommer förbi och målar med mig på förmiddagen och stannar sedan för att passa Lova. Jag har dom bästa vännerna!

Taket blev klart i förmiddags :) det är jag väldigt nöjd med! Nu återstår det eviga slitet med att måla fönsterna, och även fönsterväggen ska få sig en släng av vitt i väntan på tapet.

Wish me luck imorgon!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla gumman! Nu får du allt lugna ner dig lite, och spara på krafterna! Hoppas besöket i dag gick bra. Puss

2013-01-16 @ 15:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0