<3

25 år skulle du blivit idag. Älskade du. Jag har fortfarande inte fattat att du är borta, jag har fortfarande inte sörjt. Du finns i mitt huvud lika levande som alltid, undrar när jag ska förstå. Det finns så mycket jag vill säga. Så mycket att berätta. Det är trots allt dig jag alltid berättat allt för, från att vi var 14år delade vi allt. Även om det fanns en period då vi inte pratade alls, så hittade vi tillbaka. Långa samtal om livet och döden, och allt där emellan. Prata minnen kunde vi göra i flera timmar ibland. Brasilien, Thailand, Öland, alla tokigheter vi hittat på och alla roliga saker vi upplevt. Det var ju ändå vi i så många år. Det är inte alla som kan konsten att titta på film tillsammans över telefon, vilket vi faktiskt gjorde ofta under vår tid.

Jag vet att du finns där uppe och jag är säker på att du har det helt underbart. Åker motorcykel, äter filidutter och spelar hockey. Inget lidande, bara lycka. Vi ses igen någon dag, det är jag säker på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0