Lugn onsdag

Febern släppte inte och jag har knaprat Alvedon hela dagen. Elektrikern svängde förbi och installerade spotarna över diskbänken och Sebastian satte två taklampor på plats = helt bortkastad blev ju inte dagen trots att jag var sängliggande halva.

Jag ska försöka att inte bara skriva om Theodor framöver, men det händer ju så mycket den första tiden. Jag vill kunna titta tillbaka på bloggen och minnas när han gjorde vad och hur gammal han var på vissa kort, precis som jag gjort med Lova. Lilleman är iallafall galet stark i nacken. Han håller den nästintill själv när han är vaken. Det har ännu inte kommit så mycket ljud ifrån honom, men man ser att han fokuserar blicken på ett annat sätt och följer ljus och saker på nära håll. Han har också lyckats kissa i den nya soffan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0