Bvc 11 dagar

Imorse var vi hos Bittan på Bvc för kontroll av lilla pyret. Det var lite nervöst med tanke på att han sover så mycket och äter lite mindre. Men allt visade sig vara jätte bra! Han väger nu 4110g, alltså uppe på sin födelsevikt igen. Han är 55cm lång och har växt 2cm redan! Herregud jag kommer känna mig som dvärg i min egen familj tror jag. Naveln har ännu inte trillat av och det ser ut att vara någon dag kvar. Han fokuserar ögonen fint och passade på att vara vaken under kontrollen.

Så här 11 dagar senare så mår även mamman bra. Jag känner mig nästintill återställd fysiskt och är pigg och utvilad. Jag har gått ner 9 av mina 10kg, men vikten har omfördelats lite har jag märkt så de får nog bli en del långpromenader framöver ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0