Julstök

Köksfläkten levererades idag, ett steg i rätt riktning. Självklart måste Sebastian köpa plugg eller skruv eller nåt och den blir monterad nån annan dag. Jag hämtade också den måttbeställda spegeln till badrummet idag :)

Till annat husbygge: idag gjorde vi klart pepparkakhuset. Måste säga att lova är väldigt duktig och pillig med sånt där. Hon löste allt så fint!

Förövrigt är hon så rolig nuförtiden med pratandet. Fattar inte vad hon får allt ifrån ibland. Igår morse låg jag och barnen i sängen och drog oss. T blev då på bushumör och jag skrattade. Lova kommer då snabbt fram till mig, klappar mig på pannan och säger "lugn mamma lugn, Theo vill bara äta tutte, de e bja nu". Sen säger hon ofta "mej är arg på dig mamma". Gråter Theo så säger hon "mej är här Theo, mej är här" Sötunge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0