Energiboostad unge

Theodor den pigga. Ikväll vägrade han sova, så nu gav jag upp och la mig i sängen med honom. Barnen sov inte samtidigt under dagen heller så det blev NOLL minuter egentid för mig. Inte ens kissa ifred. Life is good. Vi fick iallafall sällskap av Sofia Ebba och Otto under förmiddagen. Under eftermiddagen blev det ännu mer julbakande hos mamma. Usch!

Imorgon ska ja ta tag i mig själv på allvar. Jag är så duktig under dagarna, men när kvällen kommer och orken tryter så faller jag dit. Usch! Igår vägde jag mig och väger nu 13kg mindre än jag gjorde 2010. Det är iallafall något, även om de e några kilon kvar!

Här kommer lite fler kort från julfotograferingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0