Kalassöndag

Natten var hemsk. Lova är förkyld och vaknade 3-4ggr gråtandes hysteriskt, ville vara vaken mitt i natten och vakna vid 7 sen. Inte så kul. Hon har blivit så när hon haft sina utvecklingsfaser, lära sitta, stå och gå. Måste vara talet denna gången. Lära sig kommunicera.

Denna söndagen bjöd på kalas hos Eivor&bengt som firade 62 år som gifta. Vilka förebilder! God mat och trevligt sällskap.

Väl hemma tog jag mig i kragen och bakade mina älskade Kosovo-bröd. Finns inget godare att mumsa på på kvällen när man är sugen på nåt salt. Dippa i tsatsiki så blir de ännu godare!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Man blir trött av att vara på kalas:-)

2012-10-08 @ 22:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0