Gravidspöken

Fick konstigaste känslan igår ikväll. Helt plötsligt fick jag svårt att prata, bara sluddrade och snubblade på orden fastän jag visste vad ja ville säga. Fick svårt att läsa, försökte läsa ett mail från jollyroom men fattade inte alls vad de stod. Synbortfall på båda ögonen (får oftast bara på ena vid migrän) och de konstigaste av allt: fick svårt att komma ihåg vad folk hette. Inte mina närmaste såklart, men kompisar och bekanta. Även om jag visste att namnet var rätt, så ringde de ingen klocka. Kände liksom inte igen de. Hur konstigt som helst!! Sen kom huvudvärken och jag fick lägga mig en stund. Ett tag var jag orolig att ja fått nån blodpropp i hjärnan eller stroke, men försökte att inte hetsa upp mig utan vila lite istället. De gick ju över som tur var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0