Sova?

Usch nu gör jag de igen.. När Lova äntligen sover i sin säng och jag äntligen får somna själv utan nån som grötar runt och hugger tag i brösten lite närsomhelst, så kan jag ändå inte sova. Ligger och väntar på att hon ska vakna. Typiskt! Funderar på vad vi ska hitta på med skattepengarna, thailand kanske? Eller vara tråkig och spara? Hm.

Imorgon ska vi iallafall ta oss till öppna förskolan. De va evigheter sen vi va där känns de som! Ska bli kul att träffa de andra små kompisarna.

Igår var vi hos läkaren igen med Lovas höft. Han ringde och bad oss komma in för en extra koll. Klick-ljuden är tydligare än innan och vi blev därför remitterade direkt till röntgen. Hoppas de inte tar någon längre tid denna gången!! Funderar på vem jag ska bli arg på ifall de hittar nåt. De skulle isåfall upptäckts redan på BB! Idioter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0