Illamående

Vilken dag. Så mycke vi hunnit med!

Promenad i solen till öppna förskolan, sångstund och sen 6månader kontroll av Lova. 6månader!!! Sjukt ändå hur fort de gick. Klick-ljud i höften så remiss till ortopeden. Vet inte hur ja ska ställa mig till de, så jag väljer att försöka inte oroa mig. Det är säkert inget.
Hem igen och förbereda maten för Bahar och malin kom på besök.
Nu sitter jag här och mår bara mer och mer illa. Undra hur mycket som sitter i huvet. Mamma, pappa och Matilda ligger i magsjuka med feber. Undra hur detta ska gå... Jobb imorgon dessutom. Kapten röd och movits. Så där sugen på de just nu. Sova sova sova och hoppas på spyfri natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0