Dunderförkylning

Idag åkte morfar till Florida så nu har vi lovat att uppdatera flitigt!

Ingen kräksjuka för Lova, tack gode gud. Förkylning däremot, kraftig! Snoret flödar, så inatt blev de inte många timmar sömn. Febern har växlat lite upp och ner så det blev storhandla på Apoteket! Alvedon-suppar, nezeril, renässans och nässug-refiller. Snälla mormor gick en promenad med vagnen, så det blev lite mammasömn ändå.

Sen har nya vagnen kommit :) äntligen! Jag hoppas det blir roligare att gå ut och gå, eller jag inbillar mig att jag ska bli bättre nu iaf! Hoppas bara på bättre väder än dagens snöslask. Längtar efter en härlig vårdag på stan, bara strosa runt!

Nu är det natten för hela familjen! Imorgon ska vi storhandla mat till de pinsamt tomma kylskåpet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0