Måndag

Tiden går fort när man vill att den ska gå långsamt. Bebis anländer om 6 veckor (i bästa fall), och jag vill helst att veckorna går långsamt så att vi hinner med att renovera lite till. Det ser ut som innan i köket, förutom att balken nästan är på plats. Ett litet missöde med en punkterad vattenledning försenade oss med några dagar, men det är snart löst! Dilemmat nu är vad vi ska ha för bänkskiva. Kan verkligen inte bestämma mig vad jag tycker! Nu ska vi sova i sängen som helt klart fått sig ett uppsving. Ny underbar bäddmadrass som formar sig efter kroppen (bästa inflyttningspresenten), nytt lakan och nya påslakan. Himmelrike för min gravida kropp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0