Jaha

Då sitter vi här igen, jag och Lova. I min amningsfotölj. Criminal minds går som vanligt på någon av kanalerna på burken. Lova sover på mitt bröst. Desperate housewives & GCB har börjat och slutat och under tiden har Lova vaknat 4 gånger. Snorig och snörvlig och helt förstörd över att vakna själv i spjälsängen. Mellan mamma och pappa vill hon ju ligga. 7,5 månader. Jag hoppas att det blir lättare snart? Att sova själv i egen säng helt plötsligt blir okej? Hoppas kan man ju.. Kämpa på kämpa på. Tänk så fort tiden ändå gått


Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken otroligt vacker bild på er! Kärlek

2012-04-11 @ 10:13:33
Postat av: Jennie

Haha nää, tom född med christläppen ;) <3

2012-04-11 @ 19:39:31
Postat av: Anonym

Haha Christ läppen hade jag inte ens sett innan på denna bilden!!

2012-04-13 @ 10:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0